Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Biblioteki Górali i Biblioteki Kuźnia
(1)
Forma i typ
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Naukowa Kuźnia
(1)
Autor
Argasiński Jakub (1981). Dema
(1)
Fajfer Zenon (1970). Hiperteksty
(1)
Janicki Paweł (1974). Conditional arts
(1)
Marecki Piotr (1976- )
(1)
Marecki Piotr (1976- ). Biblioteka XXII-Wieku
(1)
Onak Leszek (1981). Generatory tekstowe
(1)
Podgórni Łukasz (1984). Statusy
(1)
Staniszewski Michał (1981). Gry
(1)
Szałankiewicz Łukasz (1978). Magi
(1)
Wiesławiec deluxe (1985). Memy
(1)
Yerzmey (1975). Chiptune'y
(1)
Ziembik Krzysztof (1974). Gry tekstowe
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Cyberkultura
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Komputery
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka XXII-Wieku)
Książka to dogłębny i poparty wieloma przykładami przewodnik po praktycznej stronie tworzenia cyfrowych dzieł kultury podany przez ich twórców. Informuje o tym tym, jak zrobić i czym się charakteryzuje demo, gra tekstowa, chiptune, magazyn dyskowy, dankowy mem, fejsbuczany status, generator, hipertekst, gra czy conditional arts. „Posługując się historią mówioną, publikacja daje znakomity wgląd w konkretny wycinek praktyk zlokalizowanych w dosyć precyzyjnie wyznaczonym miejscu i czasie - a często związanych także z konkretnymi platformami (Commodore, Atari, Amiga ZX Spectrum), które są dzisiaj przedmiotem kulturowej nostalgii i przeżywają swoisty renesans”. Z recenzji dr hab. Anny Nacher
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Naukowa Kuźnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej